«Skulle bare»

Trondheim Parkering AS følger Gebyrforskriften samt prinsippavgjørelsene til parkeringsklagenemda.

Det kan være nyttig å lese prinsippavgjørelsen fra parkeringsklagenemda: pklagenemnda.no

Følgende “unnskyldninger/forklaringer” vil normalt ikke føre frem:

  • “Det var fullt overalt så jeg kunne ikke finne andre plasser”.
  • “Jeg hadde gått for å veksle”.
  • “Jeg hadde glemt å legge fram billett/parkeringskortet/HC-kort”.
  • “Jeg var bare borte i 2 minutter”.
  • “Jeg trodde jeg hadde parkert riktig, men tok feil”
  • “Jeg valgte feil bil i appen”.
  • “Legebesøket, tannlegen, møtet eller lignende tok lenger tid enn jeg trodde”.
  • “Jeg hadde lånt bort bilen til en venn og han har lovet å betale”.
  • “Jeg trodde det var mulig å betale med Easypark i boligsonen”
  • “Jeg så ikke skiltet”
  • “Jeg skjønte ikke skiltingen/merkingen”

I prinsippet alt som begynner med: “Skulle bare …”, “Jeg trodde…” fører normalt ikke fram ved klagebehandling.

Service

Profesjonell

Lagspill

Resultat